Σελίδες

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Ας γνωριστούμε

Γεια σας!!!! Για πρώτη φορά γράφω!!! Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ενθουσιασμένη που κατάφερα να φτιάξω το δικό μου blog. 
Η αγάπη μου για το μακιγιάζ και τα καλλυντικά ξεκινά από τότε που ήμουν στην εφηβεία. Δειλά δειλά αγόρασα τα πρώτα προϊόντα μακιγιάζ από το Body Shop. Συγκεκριμένα, μια διάφανη μάσκαρα, μια σκιά σε nude απόχρωση, ένα κραγιόν μολύβι σε ροζ καρπουζί απόχρωση όμοια με αυτή των χειλιών μου  και ένα μαύρο μολύβι για το εσωτερικό του ματιού. Όπως μπορείτε να φανταστείτε ο ενθουσιασμός μου ήταν τέτοιος που μέχρι να φτάσω σπίτι μου τα έβγαζα από το σακουλάκι τα κοιτούσα και χαμογελούσα κρυφά.
Σήμερα και αρκετά χρόνια μετά η αγάπη αυτή φουντώνει όλο και πιο πολύ. Εξειδικευμένες σπουδές στο μακιγιάζ δεν έχω κάνει παρά μόνο ένα κύκλο σε δημόσιο ΙΕΚ και σεμινάρια που παρακολουθώ συστηματικά από επαγγελματίες του χώρου. Μέσα από εδώ θα ήθελα να μοιραστώ τόσο τις γνώσεις μου όσο και την εμπειρία από την καθημερινή μου ενασχόληση με το μακιγιάζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου