Σελίδες

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Essence & Revlon Haul

 Essence

Κορίτσια μου καλημέρα! Ελπίζω όλες να είστε καλά! Τον τελευταίο καιρό θέλω να δοκιμάζω καινούρια πράγματα συνεχώς. Μετά τα Flormar που δεν τα είχα δοκιμάσει και αποκόμισα μια σχετικά καλή εντύπωση, σειρά έχουν τα Essence. Μόλις εντόπισα το κατάστημα που τα έχει κυριολεκτικά έτρεξα. Αγόρασα ένα μολύβι ματιών μαύρο, ένα υγρό eyeliner waterproof και μία παλέτα με 12 σκιές σε γήινες αποχρώσεις. Τα δοκίμασα αμέσως μόλις πήγα σπίτι και για όλη την επόμενη εβδομάδα καθημερινά. Οι εντυπώσεις μου τώρα....
Θα ξεκινήσω με το προϊόν που όσο θα κυκλοφορεί θα το αγοράζω μανιωδώς και αυτό είναι το υγρό αδιάβροχο eyeline. Δεν έχω δοκιμάσει καλύτερο μέχρι στιγμής και το ξεχωρίζω ανάμεσα στα ακριβά επώνυμα. Μένει στη θέση του όση ώρα το φοράς. Με πιο απλά λόγια, δεν τρέχει και δεν ξεθωριάζει, δεν τρίβεται κλπ, αν δεν το αφαιρέσεις με ντεμακιγιάζ. Επίσης, έχω να τονίσω ότι είναι πραγματικά αδιάβροχο. Έκανα μπάνιο έπλυνα και έτριψα το πρόσωπο και τα μάτια με σαπούνι και πάλι χρειάστηκε ντεμακιγιάζ για να φύγει. ΑΠΛΑ ΘΕΪΚΟ. Η τιμή του αν δεν κάνω λάθος είναι 3-4 ευρώ.


Οι σκιές τώρα για την τιμή τους 3,99 ευρώ είναι σχετικά καλές. Περιέχουν λίγο glitter που δεν με ενοχλεί διότι δεν φαίνεται και πολύ. Η απόδοσή τους είναι σχετικά καλή και για καθημερινή χρήση βολεύουν. Τα χρώματα είναι βολικά και ταιριάζουν με όλα. Δεν μπορώ να πω ότι στρώνουν με μια κίνηση αλλά αν τις δουλέψεις λίγο παραπάνω έχεις ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Η διάρκειά τους δεν είναι πολύ μεγάλη. Για τα χρήματα που έδωσα θεωρώ ότι άξιζε.

 Τέλος, το μαύρο μολύβι με απογοήτευσε εντελώς. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα ένα μαλακό μαύρο μολύβι αλλά όχι και τόσο μαλακό. Να φανταστείτε το χρησιμοποίησα στο ένα μάτι και για να τ χρησιμοποιήσω στο άλλο έπρεπε να το ξύσω διότι η μύτη του είχε εξαφανιστεί. Πολύ καλό για smoky look σκέφτηκα και χάρηκα προς στιγμήν αλλά που να ήξερα το μετά. Λίγη ώρα μετά την εφαρμογή (που δεν ήταν μία) άρχιζε να τρέχει, να μουτζουρώνει και εγώ να προσπαθώ να το σταθεροποιήσω με μαύρη σκιά από πάνω. Τίποτα όμως. Το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου κολακευτικό και εγώ έμοιαζα με κοάλα. Η τιμή του αν δεν κάνω λάθος είναι 1,99 ευρώ.

Revlon

Σειρά έχουν τα προϊόντα της Revlon που δεν είχα δοκιμάσει μέχρι σήμερα διότι θεωρούσα ότι είναι ακριβά για ευρείας κατανάλωσης προϊόντα παρά τους ύμνους που είχα διαβάσει κατά καιρούς. Σε μια βόλτα στο Hondos Center πρόσεξα ότι είχαν έκπτωση 50% (νομίζω ακόμη έχουν) και σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι. Από αυτά που είχαν μείνει, αγόρασα ένα κονσίλερ που μου άρεσε πάρα πολυ διότι καλύπτει απίστευτα μαύρους κύκλους και ατέλειες χωρίς να σπάει στη διάρκεια της ημέρας και ταυτόχρονα φωτίζει φυσικά το βλέμμα. Η απόχρωση είναι η 02 και η τιμή του μετά την έκπτωση γύρω στα 5 ευρώ. Ήθελα πάρα πολύ να πάρω και το make up της σειράς PhotoReady αλλά η απόχρωση που ταιριάζει στην επιδερμίδα μου είχε εξαντληθεί. Κρίμα! Σκιές, ρουζ, μάσκαρα φυσικά είχαν εξαφανιστεί και ότι είχε μείνει δεν ήταν και πολύ εύκολο χρωματικά.

Οι αγορές μου έκλεισαν με το ωραιότερο ματ βερνίκι που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα. Η κυπαρισσί απόχρωση του είναι καταπληκτική για το χειμώνα και ταιριάζει πολύ καλά χρωματικά με τον τόνο της επιδερμίδας στα χέρια μου. Η τιμή του με την έκπτωση είναι 3,75 ευρώ. Η απόλυτα ματ όψη χωρίς την παραμικρή γυαλάδα κάνει το στιλ μου πιο ροκ και το λατρεύω.
Αυτά από εμένα. Εσείς τι αγοράσατε τελευταία? Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας?

 

1 σχόλιο: