Σελίδες

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Έκθεση Beauty Macedonia 1-3/12/2012

Γεια σας και πάλι!!! Ήμουν και εγώ εκεί φυσικά. Πως θα μπορούσα να λείψω. Εγώ πήγα με την αδερφή μου (τεχνίτρια νυχιών) το Σάββατο 1/12/2012 και γινότανε χαμός από κόσμο. Ήταν όμως πολύ ωραία αφού είδαμε πολλές εφαρμογές σε νύχια, μαλλιά και μακιγιάζ, δοκιμάσαμε περισσότερα και φυσικά ψωνίσαμε για ακόμη μια φορά. Είναι αυτονόητο ότι αγόρασα καλλυντικά και πινέλα!!!!
Οι αγορές μου ξεκίνησαν από το περίπτερο της Kryolan με πινέλα τόσο από τη βασική σειρά όσο και την επαγγελματική. Οι τιμές ήταν πολύ καλές και η ποιότητά τους απίθανη. Τα συγκεκριμένα πινέλα δεν τα είχα από άλλη εταιρία και όταν τα είδα κυριολεκτικά όρμισα. Πήρα λοιπόν ένα πινέλο πούδρας μεγάλο, ένα πινέλο κοφτό για πλατύ για σκιάσεις/ρουζ και ένα πινέλο σκιάς λοξό μεγάλο που πιάνει όλο το βλέφαρο.
 Σειρά είχαν τα προϊόντα Arabesque όπου δεν ήξερα τι να διαλέξω. Τα χρώματα ήταν τέλεια και υφές πολυτελείς. Είχα και στο παρελθόν αγοράσει προϊόντα της και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Πήρα λοιπόν μια γκρι ασημί σκιά με λίγο glitter (No 34) για πιο βραδυνές εμφανίσεις και 2 ρουζ, ένα σε ροζ απόχρωση (Νο 2) και ένα σε ροδακινί με χρυσό τελείωμα (Νο 41).
Επόμενος σταθμός στο περίπτερο της Make me up. Από εκεί πήρα προϊόντα The Balm και Elegant. Συγκεκριμένα, αγόρασα το bronzer bahama mama powder που είναι ένα ματ σκούρο bronzer για κοψίματα, ένα highlighter (Mary Lou aka the Manizer) και ένα πινέλο για foundation (The Balm Blend a Hand Tapered Foundation Brush) από τα The Balm.

Από τα Elegant μια τριπλή ιριδίζουσα σκιά σε άσπρο γκρι τόνους και καφέ αναμεμιγμένα στη σειρά.

Τέλος, στο περίπτερο της Nyx έγινε η πρώτη γνωριμία μου με τα προϊόντα μιας και δεν τα είχα δοκιμάσει μέχρι στιγμής.  Με την πρώτη ματιά ενθουσιάστηκα με τα κρεμώδη ρουζ. Η ποικιλία των αποχρώσεων ήταν μεγάλη και αυτή που επέλεξα ήταν η Natural 02 για ασφάλεια. Τελικά ανακάλυψα στην εφαρμογή ότι η τέλεια επιλογή αφού δίνει μια όψη υγείας και γλυκαίνει την όψη.


Τα τελευταία μου χρήματα αποφάσισα να τα ξοδέψω σε μια παλέτα με 10 σκιές σε μπλε και γκρι τόνους (05 Super Model).Τόσα είχα δει και διαβάσει σε σχετικές αναφορές που δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά.  Ελπίζω να σας άρεσαν. 

Ευχαριστώ που το διαβάσατε αυτό το τεράστιο Post. Καλή συνέχεια σε όλους και να περνάτε τέλεια!!! Φιλιά πολλά !!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου