Σελίδες

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Too Faced Sets

Καλημέρα κορίτσια μου!!! Ελπίζω να είστε όλες καλά διότι εγώ ταλαιπωρήθηκα αρκετά από ένα κρύωμα και τα συμπτώματά του δεν λένε να με αφήσουν.  Σήμερα θα σας γράψω για τις αγορές μου πάλι.Ξεκινάω λοιπόν με δύο σετ από την Too Faced που θεωρώ ότι σε βάζουν στο πνεύμα των Χριστουγέννων με την πρώτη ματιά. Για εμένα βέβαια ήταν και έρωτας με την πρώτη ματιά.

To Too Faced Natural Flirt Makeup Collection (40€ περίπου)

 είναι ότι χρειάζεσαι για να νιώθει όμορφη και σέξυ παντού. Το ροζ νεσεσέρ με ξετρέλανε. Περιείχε όπως βλέπετε το αγαπημένο μου primer για τα μάτια (Exotic Eyes in Magic Mushroom),  μια σατινέ ροζ σκιά (Shadow Insurance Candlelight) που δίνει ένα τέλειο και φωτεινό αποτέλεσμα στα μάτια κάνοντάς να δείχνουν ξεκούραστα και λαμπερά, μια μαύρη μάσκαρα (Lash Gasm) που δεν έχω δοκιμάσει ακόμη, ένα τρομερό Lip Gloss (Glamour Gloss in This Is Pretty) που κάνει τα χείλη να φαίνονται μεγαλύτερα και πιο ζουμερά. Τέλος, το σετ είχε το καλύτερο για εμένα προϊόν Βronzening & Highlighting (Pink Leopard) που είχα ποτέ συνοδευόμενο από ένα τρισχαριτωμένο  kabuki. Το να προσθέσω κάτι άλλο σχετικά με τις εντυπώσεις μου από την δοκιμή των προϊόντων θεωρώ πως είναι περιττό. Τα καταλάβατε όλα από την περιγραφή παραπάνω.Το σίγουρο είναι ότι θα το έχω μαζί μου συνέχεια τις γιορτές.

Too Faced Sweet Indulgence Set  (50€ περίπου)
Το ροζ κουτί οδηγεί τη φαντασία σου σε κάποιο λαχταριστό Χριστουγεννιάτικο γλύκισμα. 

Μόλις το ανοίγεις τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα. Μια υπέροχη παλέτα που περιέχει όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσει τις πιο εντυπωσιακές εμφανίσεις για τις γιορτές και όχι μόνο. Με 16 εντυπωσιακές σκιές ματιών σε μια ποικιλία από μπεζ ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις μέχρι σκούρες για  smokey look, (6 εκ των οποίων είναι αποκλειστικά σε αυτή τη παλέτα). Η υψηλής τους απόδοση ενισχύεται τόσο από το διπλό πινέλο όσο και από το primer ματιών της εταιρίας που όσες το δικαμάσαμα το λατρέψαμε. ,Το σετ περιλαμβάνει επίσης 2 ρουζ σε ροζ και ροδακινί τόνους που ταιριάζει σε όλες, 2 bronzers και ένα highlighter για να εξασφαλίσει λαμπερή επιδερμίδα.

Τα δύο παραπάνω σετ τα αγόρασα από τα Sephora και χαίρομαι που δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ. Βέβαια για τα δεδομένα τις εποχής τα χρήματα είναι γενικά πολλά αλλά πιστέψτε με αξίζουν.
Καλή συνέχεια από εμένα σε όλες σας!!!

4 σχόλια:

  1. Αχ ,τι μας κανεις !!! ευτυχως κ ειναι μακρυα τα sephora! χαχα! καλοφορετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίο αυτό το Kit της too faced. Μας κόλασες. Πέρνα μια βόλτα από το blog μου. Έχεις βραβειάκι. Καλή συνέχεια.
    http://chicgirlonthego.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιες οι συλλογες απο too faced!!!
    εγω πηρα την bon bons. αν θες ριξε μια ματια στο blog μου
    http://marakicious.blogspot.gr/2012/11/bon-bons-collection-too-faced.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή