Σελίδες

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Το πρώτο μου Βραβείο!

Καλησπέρα κορίτσια μου. Τι κάνετε? Ο καιρός κρύωσε αρκετά αλλά εγώ νιώθω υπέροχα για δύο πράγματα. Πρώτον για τις γιορτινές ημέρες που πλησιάζουν και δεύτερον για το 1ο μου Βραβείο που παρέλαβα απο την φοβερή blogger chic girl on the go ( http://chicgirlonthego.blogspot.gr/ ) και θέλω να την ευχαριστήσω θερμά για αυτό και για την τιμή που μου έκανε.  Το βραβείο μου λοιπόν είναι το Liebster Award.



Οι κανόνες του βραβείου έχουν ώς εξής:
1. Να δημιουργήσω link για το blog από το οποίο παρέλαβα το βραβείο.
2. Να τοποθετήσω το βραβείο στο post μου.
3. Να δώσω με τη σειρά μου το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers.
4. Να ειδοποιήσω τα 5 blogs στα οποία έδωσα το βραβείο.
5. Να απαντήσω σε ορισμένες ερωτήσεις
 Ερωτήσεις

1. Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά?
Μου αρέσει να φοράω άνετα παντελόνια και χαλαρά μπλουζάκια για να είμαι άνετη όλη μέρα. Το καλύτερο μου είναι το lady like look αλλά δεν ταιριάζει όλες τις ώρες και ημέρες. Κρίμα!!!
2. Τι διασκέδασες πιο πολύ, σχολείο ή πανεπιστήμιο?
Το Πανεπιστήμιο φυσικά. Το σχολείο το συχαινόμουν όσο τίποτα άλλο, άσχετα αν ήμουν άριστη μαθήτρια.
3. Αγαπημένο βιβλίο?
Οποιαδήποτε αφορούν το διδακτορικό μου, που μάταια προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά. 
(Αν πω κάτι διαφορετικό βλέπω να με διώχνουν από τη σχολή)
4. Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι?
Φοβάμαι μήπως χάσω αυτούς που αγαπώ.
5. Τι σε οδήγησε στο blogging?
Η λατρεία μου για τα καλλυντικά και η ανάγκη μου να μοιραστώ τις εμπειρίες μου σε θέματα ομορφιάς με άλλες κοπέλες. Όταν γράφω νιώθω όπως ένα παιδί που προσπαθεί να περιγράψει στη μαμά του με άπλετο ενθουσιασμό το καινούριο του παιχνίδι.
6. Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ?
Τα κραγιόν και οι σκιές.
7. Η πιο τρυφερή ανάμνηση που είχες?
Θυμάμαι πολύ έντονα την ημέρα που έσπασαν τα νερά της μητέρας μου λίγο πριν γεννηθεί η αδερφή μου. Τι έκπληξη!!! Είχα τόση αγωνία να τη δω μόλις τη φέρανε οι γονείς μου σπίτι και να το παίξω από την πρώτη στιγμή μεγάλη αδερφή.
8. Τι προτιμάς? Ελαφρύ ή βαρύ μακιγιάζ?
Μου αρέσουν και τα δύο. Αν και κλείνω προς το έντονο περισσότερο.
9. Τι αγαπάς να κάνεις περισσότερο?
Οτιδήποτε κάνει την καθημερινότητά μου διαφορετική. Δεν αντέχω τα ίδια και τα ίδια, προσπαθώντας να κάνω κάτι διαφορετικά άσχετα αν δεν πετυχαίνει πάντα και μετά γκρινιάζω (Παρθένος στο ζώδιο βλέπετε)
10. Κάποια φοβία?
Συχαίνομαι τις ακρίδες απίστευτα και φρικάρω εντελώς όταν έρχομαι αντιμέτωπη. Κάποια ιδιαίτερη φοβία δεν έχω για να την αναφέρω.
11. Κραγιόν ή lip gloss?
Χωρίς καμία διαπραγμάτευση κραγιόν.
Και τώρα, δίνω το βραβείο στα εξής blog:
  • http://www.bymatahari.blogspot.gr
  • http://makeupdrivesmecrazy.blogspot.gr
  • http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr 
  • http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr
  • prettyshinycupcake1.blogspot.gr 
 Ευχαριστώ θερμά και πάλι
Φιλιά πολλά!!

5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες απαντήσεις. Όλες στη φάση του διδακτορικού καταφεύγουμε στο blogging μου φαίνεται. Τυχαίο δε νομίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καθόλου τυχαίο και χαίρομαι που με καταλαβαίνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!! Σύντομα θα ανεβάσω post!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις ανέβασα το post για το βραβείο! Μπορείς να το δεις αν θέλεις!!
    http://thebeautyfairyblog.blogspot.gr/2012/12/blog-post_8304.html Και πάλι σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή